2012. június 13., szerda

Garden yamadori forsythia - aranyvessző 2. rész

Korábbi bejegyzésemben írtam, hogy következő lépésként, eltávolítom az elhalt részeket a törzsről.
El is kezdtem lebontani a korhadt részeket, viszont jobban el volt pusztulva, mint amire számítottam. Majdnem teljesen kettéválik törzs, így elképzelhető, hogy változtatni fogok a beültetés mélységén és szögén.
Miután eltávolítottam a nagyobb darabokat a törzsről, fúrógép és durva marófej segítségével teljesen kitisztítottam a hasadékot. Kis marófejjel finomítottam a shari-n, majd gázforrasztóval megperzseltem a törzset. Ezután finom drótkefével megpucoltam és bekentem jin folyadékkal.
Az utolsó négy kép a kezelés után egy hónappal készültek.


















1 megjegyzés:

  1. Az aranyeső nem keverendő össze az aranyvesszővel
    Aranyvessző gyogynovenyek.info
    Az aranyvessző egy gyógynövény és nem növekszik cserjévé

    VálaszTörlés