2011. július 31., vasárnap

Taxus baccata prebonsai

2009-ben vettem egy kertészetben az első tiszafámat. Erőteljesen visszavágtam és beültettem nevelő tálba.




A következő év tavaszán az alsó elágazásnál lévő hasonló vastagságú ágakból többet kivágtam és a hajtásokat visszavágtam.




Idén tavaszra szépen besűrűsödött a lombozat.




Alakítás után:

Alakítás közben felmerült egy másik előnézeti oldal is. Elképzelhetőnek tarom, hogy ez lesz a fa végleges előnézete.


 Mindenesetre készítettem két virtuális képet, hogy képzeltem el a fát ebben a nézetben.

Az első változatnál eltávolítottam az alsó két ágat:
 

A második változatnál a bal alsó ágat meghagytam. Így kompaktabb az összhatás.


 Nektek melyik változat tetszik? Véleményeket és kritikákat szívesen fogadok.

A fa jelenlegi magassága 34cm, törzsátmérő 4,5cm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése